Wolą komórki

Badania przeprowadzone przez brytyjska firmę KPMG wykazują, że angielska młodzież woli telefony komórkowe od "domowych". Badania przeprowadzone w grupie wiekowej 15-34 lat wykazały, że mając do wyboru telefon komórkowy i stacjonarny (z o wiele tańszymi opłatami) - młodzi Anglicy wybraliby komórkę. 38 procent badanych "nie wyobraża sobie życia bez tego (rakotwórczego :)) urządzenia.

Badania przeprowadzone przez brytyjska firmę KPMG wykazują, że angielska młodzież woli telefony komórkowe od "domowych". Badania przeprowadzone w grupie wiekowej 15-34 lat wykazały, że mając do wyboru telefon komórkowy i stacjonarny (z o wiele tańszymi opłatami) - młodzi Anglicy wybraliby komórkę. 38 procent badanych "nie wyobraża sobie życia bez tego (rakotwórczego :)) urządzenia.

Internet z komórki jest bardziej popularny wśród młodszych. Ma go już 37 procent badanych, a chciałoby go mieć 21 procent w grupie wiekowej 15-24 lata i 15 procent w grupie 25-34 lata. Uczestniczący w ankiecie najczęściej komórki wykorzystywali do wysyłania SMSów, natomiast posiadacze telefonów z WAPem do znajdowania informacji o pubach i sklepach w sieci. Natomiast "przez komórkę" kupuje z sieci zaledwie 4 procent badanych.

Ananova
Dowiedz się więcej na temat: procent | komórki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy