Wirtualne przymierzalnie Tommy Hilfiger

Grupa Tommy Hilfiger jako pierwsza w branży wykorzystała technologię telepresence do stworzenia "wirtualnych przymierzalni". Rozwiązanie to pozwoli ograniczyć koszty, przyspieszyć proces wprowadzania towarów na rynek i dbać o środowisko naturalne.

Marka lifestylowa Tommy Hilfiger, sygnowana przez jednego z największych projektantów marek odzieżowych na świecie, podpisała pięcioletni kontrakt na dostawę usług ze spółką BT. Zgodnie z postanowieniami umowy, BT dostarczy rozwiązania wideokonferencyjne, obejmujące pierwsze w tej branży "wirtualne przymierzalnie", które spółka stworzyła wspólnie z firmą TANDBERG, obecnie będącą częścią nowo powstałej grupy Cisco TelePresence Technology Group.

Reklama

Wirtualne przymierzalnie umożliwiają natychmiastową, bezpośrednią komunikację i współpracę pomiędzy projektantami Tommy Hilfiger, a producentami. Rozwiązanie to pozwala na nawiązanie łączności pomiędzy biurami w Amsterdamie, Nowym Jorku, Hong Kongu i Tokio, a potencjalnie z jeszcze większą liczbą placówek.

Wirtualne przymierzalnie - oparte o rozwiązanie Unified Communications Video dostarczone przez BT, w połączeniu z technologią TANDBERG dostarczoną przez Cisco - wyposażone zostały w mobilne kamery i urządzenia rejestrujące, umożliwiające zespołowi projektantów, z siedzibami w Amsterdamie i Nowym Jorku, szybszą i efektywniejszą współpracę z zespołem produkcyjnym mieszczącym się w Hong Kongu. Zespoły będą miały od tej pory możliwość omówienia twarzą w twarz procesu wytwarzania każdego elementu kolekcji, bez konieczności udawania się w czasochłonne podróże lotnicze.

- Byliśmy pod ogromnym wrażeniem wiedzy i doświadczenia przedstawicieli BT w zakresie wideokonferencji. Ten fakt, w połączeniu z twórczym i innowacyjnym rozwiązaniem zaproponowanym przez zespół BT-Cisco, sprawiły, że decyzja była prosta - powiedział Fred Gehring, CEO w grupie Tommy Hilfiger.

Kontrakt obejmuje dwa systemy TANDBERG Telepresence T3 (w Amsterdamie oraz w Nowym Jorku), jeden system Telepresence T1 w Tokio, trzy dostosowane indywidualnie "wirtualne przymierzalnie", oparte o system Telepresence T1, w Amsterdamie, Nowym Jorku i Hong Kongu, osprzęt komputerowy, infrastrukturę wspomagającą oraz oprogramowanie.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Tommy Hilfiger

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje