Ubaw jak w komórce

Przedstawiciele Motoroli poinformowali, że firma podpisała poważny strategiczny kontrakt z Codeonline, innowacyjną fińską firmą zajmującą się rozrywką w sektorze bezprzewodowym. Codeonline ma dostarczyć nowych rodzajów rozrywki na rynek telefonów komórkowych.

W oficjalnym oświadczeniu obie firmy ogłosiły, że wspólnym wysiłkiem wprowadzą niektóre z najlepiej znanych marek przemysłu rozrywkowego i gier do środowiska bezprzewodowego. Pierwszą z gier udostępnionych w ten sposob będzie Trivial Pursuit. Zgodnie z umową Motorola rozprowadzi mobilną wersję gry na głownych rynkach europejskich. W ciągu następnych miesięcy pojawią się inne popularne gry.

Od kwietnia Trivial Pursuit będzie dostępna na terenie Wielkiej Brytanii, później trafi do innych krajów. Zostanie opracowana w dziesięciu językach, a sześć kategorii tematycznych będzie zmodyfikowanych pod kątem lokalnym. Motorola udostępni to rozwiązanie wszystkim operatorom, z którymi współpracuje, zatem użytkownicy będą mogli grać korzystając z usług własnych dostawców. Codeonline zapewni platformę do gry i wsparcie techniczne. - To dla nas przyjemnośc pracować z taką wizjonerską firmą jak Codeonline - oświadczył Juan Montes z Motoroli.

Reklama

Strategia Motoroli co do mobilnej rozrywki składa się z dwóch elementów: po pierwsze rozszerzyć znane istniejące marki na rynek bezprzewodowy, po drugie utworzyć nowe gry i marki we współpracy z partnerami. Porozumienie z Codeonline jest znaczącym krokiem w realizacji tej strategii.

Mobile.net.pl

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: rozrywki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy