Tysiące skarg na operatorów
Telekomunikacyjni operatorzy kuszą atrakcyjnymi usługami, ale ich jakość oraz obsługa klientów pozostawiają wiele do życzenia. Do Urzędu Komunikacji Elektronicznej spływa tysiące skarg, a operatorzy dzięki interwencji UKE muszą płacić odszkodowania. Na co skarżą się Polacy?
Od początku roku na e-mailowe konto Urzędu Komunikacji Elektronicznej wpłynęło niemal 2,5 tys. skarg, ponad 300 z nich zakończyło się interwencją. Dzięki interwencjom UKE abonenci odzyskali w pierwszym półroczu 111,5 tys. zł - informuje "Gazeta Wyborcza".
Polacy najczęściej skarżą się na: problemy związanie z przeniesieniem usługi dostępu do internetu z TP do innego operatora, kiepską jakość usług internetowych (transfer danych, słaby zasięg w przypadku mobilnego internetu), problemy z przenoszeniem numerów oraz niekompetencję pracowników biura obsługi klienta (wprowadzanie klientów w błąd).