Tysiące skarg na operatorów

Telekomunikacyjni operatorzy kuszą atrakcyjnymi usługami, ale ich jakość oraz obsługa klientów pozostawiają wiele do życzenia. Do Urzędu Komunikacji Elektronicznej spływa tysiące skarg, a operatorzy dzięki interwencji UKE muszą płacić odszkodowania. Na co skarżą się Polacy?

Od początku roku na e-mailowe konto Urzędu Komunikacji Elektro­nicznej wpłynęło niemal 2,5 tys. skarg, ponad 300 z nich zakończyło się interwencją. Dzięki interwencjom UKE abonenci odzyskali w pierw­szym półroczu 111,5 tys. zł - informuje "Gazeta Wyborcza".

Polacy najczęściej skarżą się na: problemy związanie z przeniesieniem usługi dostępu do internetu z TP do innego operatora, kiepską jakość usług internetowych (transfer danych, słaby zasięg w przypadku mobilnego internetu), problemy z przenoszeniem numerów oraz niekompetencję pracowników biura obsługi klienta (wprowadzanie klientów w błąd).

Reklama
Media2
Dowiedz się więcej na temat: UKE | operatorzy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy