tuBiedronka rośnie w siłę - 70 tysięcy klientów

Kiedy sieć wirtualna tuBiedronka startowała na naszym rynku, wszyscy podchodzili do niej dość sceptycznie. W końcu, był to operator firmowany przez sieć tanich dyskontów spożywczych, nie mających nic wspólnego z telekomunikacją. Najwyraźniej jednak, tuBiedronka radzi sobie nie tak najgorzej.

MVNO (wirtualny operator) firmowany przez Biedronkę świadczy swoje usługi w oparciu o infrastrukturę Polskiej Telefonii Cyfrowej. W zasadzie zaś, formalnie jest nadal kolejną marką sieci Era, w dyskontach zaś dystrybuowane są po prostu startery i doładowania.

Oferta sieci jest dość uboga, nawet jak na operatora wirtualnego. Mamy możliwość wykonać krajowe połączenie głosowe - oraz wysłać SMS-a. Doładować telefon nadal da się jedynie w kasie Biedronki, a przynajmniej strona operatora w dalszym ciągu o innej opcji nawet nie wspomina.

Reklama

Mimo jednak obiektywnie nieszczególnej oferty, tuBiedronka, jak wynika z nieoficjalnych informacji zdobytych przez "Rzeczpospolitą" - ma już około 70 tys. klientów. Aktywnych, warto dodać, ponieważ "martwe" karty, rozdawane przez niektórych operatorów w ramach promocji, a nigdy nie aktywowane, często sztucznie zawyżają tylko statystyki.

Sam szef Jeronimo Martins na Polskę przyznaje, że dla Biedronki oferta komórkowa nie jest sprawą szczególnie istotną. - To dla nas usługa dodatkowa, jedna z wielu jakie oferujemy w sklepach. Chodzi o przyciągniecie i utrzymanie klientów, a nie strategiczny biznes - wyjaśnił na ostatniej konferencji prasowej Pedro Pereira da Silva.

http://komorkomania.pl/

Komórkomania.pl
Dowiedz się więcej na temat: wirtualny | operator
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy