TP stawia na multimedia

Telekomunikacja Polska ogłosiła nową strategię na lata 2007 - 2010. Największy polski operator telekomunikacyjny stawia na łączenie usług, opłaty ryczałtowe oraz usługi multimedialne.

Telekomunikacja Polska w nowej strategii przedstawiła listę potrzeb klientów, na które TP planuje odpowiedzieć w najbliższych latach. Klienci już wkrótce mogą liczyć na: stały dostęp do usług on-line, usługi dostosowane do zmieniającego się modelu gospodarstwa domowego, opłaty ryczałtowe z nieograniczoną możliwością korzystania z usług czy ofertę usług multimedialnego kontentu na życzenie.

Duże znaczenie będzie miała sprzedaż łączona, której celem jest lepsze wykorzystanie sieci sprzedaży i dystrybucji Grupy TP, zwiększenie wskaźnika penetracji dla usług zintegrowanych i pakietowych oraz wykorzystanie istniejących baz klientów spółek z Grupy TP.

Reklama

Do 2010 roku, liczba klientów usług triple play powinna się podwoić. TP rozważa także nawiązanie współpracy z partnerami zewnętrznymi w celu rozszerzenia działalności na nowe obszary, takie jak usługi płatnicze i finansowe.

Także do 2010 roku, TP planuje uzyskać ponad 50 proc. przychodów z produktów i usług nie podlegających regulacji. Realizacji tego celu będą służyć: usprawnienie działalności podstawowej, optymalizacja wykorzystania zasobów spółki (w tym wyjątkowej bazy klientów), inwestycje w rozwój oraz potencjalne przejęcia spółek z Polski lub innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej generujących wysokie przepływy środków pieniężnych.

Kolejnym ważnym elementem strategii TP jest tworzenie nowych strumieni przychodów. W realizacji tego celu określono cztery zasadnicze filary: innowacyjny wzrost, technologie teleinformatyczne, media i rozrywkę oraz branże określane przez TP jako "przyległe", które funkcjonują na styku z telekomunikacją.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: opłaty | telekomunikacja | multimedia | Orange Polska S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy