TP SA dba o wizerunek

"Rzeczpospolita" poinformowała o precedensowej decyzji Zarządu Telekomunikacji Polskiej. Bruno Duthoit, członek zarządu TP SA podpisał "decyzję nr 74 w sprawie jednorazowego uznawania roszczeń abonentów (...) dotyczących wysokości opłat za zrealizowane usługi". Wynika z niej, że każda pierwsza reklamacja dotycząca rachunku o wysokości nie większej niż 100 zł powinna być automatycznie uznawana".

"Rzeczpospolita" poinformowała o precedensowej decyzji Zarządu Telekomunikacji Polskiej. Bruno Duthoit, członek zarządu TP SA podpisał "decyzję nr 74 w sprawie jednorazowego uznawania roszczeń abonentów (...) dotyczących wysokości opłat za zrealizowane usługi". Wynika z niej, że każda pierwsza reklamacja dotycząca rachunku o wysokości nie większej niż 100 zł powinna być automatycznie uznawana".

Decyzję te wyjaśnił Piotr Muszyński z TP S.A. w sposób następujacy: "Podejmując tę decyzję kierowaliśmy się dwoma istotnymi względami. Pełne rozpatrzenie reklamacji kosztuje znacznie więcej niż 100 zł. Po drugie, chodzi nam o wizerunek firmy".

TP S.A. majaca obecnie 8,6 mln klientow rozpatruje ponad 3,000 reklamacji miesiecznie.

Dyrektor Muszyński powiedział też, że w przyszłym roku TP S.A. uruchomi "system powiadamiania abonentów o gwałtownych anomaliach w ruchu z aparatu klienta". Celem tego systemu będzie zapobieżenie wielu reklamacjom. Pilotażowa wersja tego systemu działa już w Nowym sączu. Cały artykuł Tomasza Świderka na ten temat przeczytasz tutaj

Reklama
INTERIA.PL/Rzeczpospolita
Dowiedz się więcej na temat: wizerunek | Orange Polska S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy