TP S.A. jak Świadkowie Jehowy?

"Puls Biznesu" poinformował, że TP S.A w poszukiwaniu nowych klientów zatrudnia nowych pracowników i szkolić ich w zakresie akwizycji. Przeszkoleni będą chodzić do klientów i namawiać ich aby pozostali abonentami narodowego operatora, lub przenieśli się do niego.

Na razie jednak "szary użytkownik" i jego dom jest bezpieczny. Namawiacze bowiem będą najprawdopodobniej odwiedzać wyłącznie klientów korporacyjnych monopolisty. TP S.A. najprawdopodobniej zamierza bowiem we wszystkich elementach nowej strategii (nie tylko w "zachęcaniu") postawić glównie na klientów "biznesowych"

INTERIA.PL/Puls Biznesu
Dowiedz się więcej na temat: świadkowie | Orange Polska S.A.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje