TP i Orange: Ułatwienia dla powodzian

Grupa TP umożliwia poszkodowanym przez powódź klientom TP i Orange opłacenie rachunków w dłuższym okresie czasu bądź na raty.

Obie firmy w indywidualnych przypadkach będą podejmować decyzje o umorzeniu należności za usługi szczególnie poszkodowanym.

Reklama

Już od kilku dni klienci TP i Orange w salonach sprzedaży i na infoliniach są informowani o zasadach rozliczenia usług dla osób poszkodowanych przez powódź. Operatorzy wydłużyli czas na zapłatę rachunków dla osób, którzy dostarczą zaświadczenia z urzędu gminy lub innych uprawnionych organów, potwierdzające poniesienie w powodzi straty. Możliwe jest też rozłożenie płatności na raty. W indywidualnych przypadkach rozpatrywane będzie umorzenie należności.

Poszkodowani przez powódź klienci TP i Orange, korzystający ze stacjonarnego telefonu i internetu, będą też mogli bez opłat czasowo zawiesić ich działanie lub przenieść te usługi do nowego miejsca zamieszkania. Osoby korzystające z mobilnych usług Orange również mogą czasowo zawiesić ich działanie, bezpłatnie zmienić plan taryfowy na niższy lub zmienić plan abonamentowy na ofertę mix.

Dowiedz się więcej na temat: raty | powódź | ułatwienia | Orange

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje