To już koniec Mio Technology w Polsce

Przestała istnieć firma będąca jednym z liderów sprzedaży nawigacji samochodowych w Polsce. Marka Mio jednak nie znika.

Markę reprezentować ją będzie MiTAC International Corporation. Tym samym Mio - obok Magellana i Navmana - będzie jedną z 3 marek związanych z produktami nawigacyjnymi, obecnymi w portfolio tajwańskiej korporacji. Jednak wszystko "zostaje w rodzinie", gdyż Mio Technology było do tej pory spółką zależną MiTAC.

Reklama

Zmiany dotyczą Mio Technology w skali globalnej, zatem nie mogły ominąć także Polski. MiTAC International Corp. przejmie obowiązki reprezentowania marki na rynku. Zmiana podyktowana jest chęcią ujednolicenia przekazu kierowanego do klientów. MiTAC zarządza obecnie trzema dużymi markami z rynku nawigacji GPS i urządzeń lokalizacyjnych.

- Nasi klienci i partnerzy nie mają powodu do obaw. Nawigacje Mio nie znikną z półek. Z biznesowego punktu widzenia nic się bowiem nie zmienia. Ludzie, adresy, telefony pozostaną te same. - zapewnia Tarik Hassan, CEE marketing manager MiTAC Europe, oddział w Polsce.

W portfolio firmy MiTAC znajdują się dwie inne marki związane z nawigacjami GPS. Navman to australijski producent urządzeń nawigacyjnych. Został założony w 1988 roku i zasłynął produkcją wytrzymałych, innowacyjnych, a zarazem prostych w użyciu nawigacji PND. Firma jest też autorem technologii NavPix, która umożliwia nawigację przy pomocy zdjęć wgranych do pamięci nawigacji. Została włączona do korporacji MiTAC w 2007 roku. Druga marka, która dołączyła do MiTAC dwa lata później, to amerykański producent urządzeń służących do pozycjonowania GPS, Magellan. Ma on ponad 20 letnią tradycję, a także jest właścicielem ponad 200 patentów związanych z technologią branżową.

MiTAC International Corp. zostało założone w 1982 roku i rozpoczęło swoją działalność w Hsinchu Science Park (HCSP), na Tajwanie. Od tej pory MiTAC rozwinęło się w międzynarodową organizację, która oferuje usługi z następujących dziedzin: produkcjia systemów elektronicznych (ESM), zintegrowane zarządzanie rozwojem i produkcją (JDM), produkcja sprzętu dla firm zewnętrznych (ODM) oraz produkcja urządzeń dla marek własnych (OEM i OPM). MiTAC posiada także takie globalne marki jak Mio, Magellan, Navman oraz TYAN, zajmuje się również dystrybucją urządzeń GPS oraz serwerów, na całym świecie. Firma tworzy też rozwiązania i produkty dla technologii "chmury". Przedstawicielstwa MiTAC znajdują się na całym świecie, a firma zatrudnia obecnie 9 000 pracowników w skali globalnej.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: nawigacja satelitarna | gps

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje