Telewizja kablowa rzuca wyzwanie TP

Multimedia Polska - operator kablowy - jeszcze w tym roku rozpocznie świadczenie usług telefonicznych abonentom sieci TP w oparciu to tzw. hurtową sprzedaż abonamentu (WLR).

Operator będzie hurtowo z rabatem kupował od Telekomunikacji Polskiej abonament telefoniczny, a następnie odsprzedawał go swoim abonentom.

- Pracujemy już nad ofertą. Bardzo nam zależy na tym, aby zachęcić klientów TP do korzystania z usług telefonicznych pod szyldem Multimedia Polska, dlatego nasza oferta będzie przede wszystkim atrakcyjna pod względem cenowym - mówi Andrzej Rogowski, prezes zarządu Multimedia Polska.

Multimedia Polska zaoferuje usługi telefoniczne na obszarach, gdzie do tej pory nie była obecna.

Spółka planuje, że jeszcze w tym roku nowa usługa będzie dostępna dla kilkunastu tys. gospodarstw domowych w całym kraju korzystających z abonamentu telefonicznego TP.

Reklama

- Obecnie prowadzimy z TP ustalenia dotyczące ostatecznego kształtu umowy hurtowego dostępu do sieci TP. Dotyczą one m.in. warunków cenowych korzystania z infrastruktury TP - mówi A. Rogowski.

Multimedia Polska niedawno rozpoczęła wdrażanie technologii WiMAX umożliwiającej świadczenie usług telefonicznych i bezprzewodowego dostęp do szerokopasmowego internetu.

Wcześniej firma zaoferowała jako pierwsza w Polsce i jedna pierwszych w Europie, kablową telewizję cyfrową wysokiej rozdzielczości (HDTV) z kanałem komunikacji zwrotnej umożliwiającą świadczenie interaktywnych usług niedostępnych dotychczas u żadnego polskiego operatora telekomunikacyjnego.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: świadczenie | operator | wyzwanie | telewizja | multimedia | telewizja kablowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy