Tańsze połączenia przez Internet

Krakowska firma PCC podpisała umowę dystrybucyjną z firmą Quicknet Technologies Inc., produkującą m.in. karty VOIP do komputerów stacjonarnych i notebooków dla systemów Widows 95/98, Windows NT i Linux.

Krakowska firma PCC podpisała umowę dystrybucyjną z firmą Quicknet Technologies Inc., produkującą m.in. karty VOIP do komputerów stacjonarnych i notebooków dla systemów Widows 95/98, Windows NT i Linux.

Karta PhoneJACK to indywidualne wejście ze zwykłego telefonu do Internet, umożliwiające zamianę głosu na pakiety danych w formacie IP, ok. 10 krotną kompresję głosu w celu zmniejszenia opóźnień , likwidację echa i przesyłanie głosu w postaci danych poprzez sieć. Produkowana przez Quicknet Technologies karta PhoneJack jest zgodna ze standardem H.323 i pozwala na bezpłatne rozmowy z użytkownikami Internetu, a także - po podłączeniu się do ogólnoświatowych sieci telefonii internetowej Deltathree lub Net2phone - na tanie rozmowy z użytkownikami zwykłych telefonów. Taki rozwiązanie umożliwia korzystanie z bezpłatnych połączeń z dowolnego telefonu w Polsce na dowolny numer telefonu w USA i Kanadzie i z tańszych o 9 proc. rozmów z abonentami w 220 krajach świata.

Reklama

Karta LineJACK to jednoportowa brama z sieci telefonii tradycyjnej PSTN do Internetu. Poza wszystkimi funkcjami karty Internet PhoneJACK, LineJACK umożliwia telefonowanie przez Internet z dowolnego telefonu w danej strefie numeracyjnej ( funkcja hop-on ). Jeśli LineJACK zainstalujemy w naszym biurze lub w domu w Warszawie, wówczas za cenę lokalnego połączenia możemy dzwonić na dowolny telefon w USA i Kanadzie z dowolnego telefonu w Warszawie . Koszt naszej rozmowy do większości krajów Europy wyniesie ok. 44 grosze za minutę.

Oprogramowanie Internet SwitchBoard dostarczane w pakiecie z kartami PhoneJACK i LineJACK dostarcza funkcje wirtualnej centrali PBX połączonej z funkcjami VPN –Virtual Private Network. Funkcja Web800 daje możliwość automatycznego łączenia rozmów z firmowej strony www do firmowej centrali PBX , natomiast funkcja “Hotline” pozwala na automatyczne przekazywanie rozmów z numeru wewnętrznego firmy (w razie nieobecności pracownika) na jego telefon komórkowy lub telefon domowy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: karty | telefon | karta | Internet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy