Tanie VoIP w Dialogu

Oszczędne Rozmowy Internetowe to nowa usługa DIALOGu pozwalająca na znaczną redukcję kosztów połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Cena jednej minuty połączenia międzymiastowego w tej usłudze w godzinach 8.00 - 18.00 wynosi 35 gr netto, zaś między 18.00 - 8.00 - 25 gr netto. W dni wolne stawki obniżone są odpowiednio do 29 i 25 gr netto za minutę. Z kolei minuta połączenia z dowolnym krajem Europy Zachodniej niezależnie od dnia tygodnia i pory dnia kosztuje 99 gr netto. Ceny te są dwukrotnie wyższe w taryfie Atut.

Oszczędne Rozmowy Internetowe to nowa usługa DIALOGu pozwalająca na znaczną redukcję kosztów połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Cena jednej minuty połączenia międzymiastowego w tej usłudze w godzinach 8.00 - 18.00 wynosi 35 gr netto, zaś między 18.00 - 8.00 - 25 gr netto.
W dni wolne stawki obniżone są odpowiednio do 29 i 25 gr netto za minutę. Z kolei minuta połączenia z dowolnym krajem Europy Zachodniej niezależnie od dnia tygodnia i pory dnia kosztuje 99 gr netto. Ceny te są dwukrotnie wyższe w taryfie Atut.

Aby prowadzić Oszczędne Rozmowy Internetowe nie trzeba podpisywać osobnej umowy, a do uzyskania połączenia wystarczy zwykły telefon.

Decyzję o skorzystaniu z usługi abonent podejmuje każdorazowo przed każdym połączeniem poprzez wybranie odpowiedniego prefiksu. Dzwoniąc należy poprzedzić numer kierunkowy dwoma zerami (np. połączenie do Niemiec 00 - 0049, połączenie do Warszawy: 00 - 022).

Abonent ponosi jedynie koszty połączeń zrealizowanych. W przypadku braku możliwości realizacji połączenia podany zostanie odpowiedni komunikat głosowy, którego wysłuchanie jest bezpłatne.

Reklama

Oszczędne Rozmowy Internetowe to usługa realizowana w oparciu o nowoczesną technologię polegającą na przesyłaniu głosu po łączach transmisji danych (ang. VoIP, czyli Voice over Internet Protocol). Rozmowa realizowana jest w czasie zbliżonym do rzeczywistego poprzez przekaz pakietów danych w protokole TCP/IP. W pewnych przypadkach połączenia realizowane tą metodą mogą różnić się jakością od tradycyjnych połączeń telefonicznych (echa, opóźnienia, niewielkie zniekształcenia). Jest to cecha właściwa temu przekazowi wynikająca ze specyfiki zastosowanej technologii, gdzie głos jest zamieniany na pakiet danych i w ten sposób przesyłany po łączach internetowych. DIALOG wyklucza zatem możliwość reklamacji usługi z powodu gorszej jakości i ewentualnych zakłóceń rozmowy w trakcie realizacji połączenia.

www.dialogok.pl

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: tanie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy