Startuje sieć komórkowa dla kobiet

24 maja wystartuje telefonia komórkowa skierowana do kobiet - drugi wirtualny operator na polskim rynku, MyAvon, przedstawił swoją ofertę. Firma chce do końca roku zdobyć pół miliona klientów.

Minuta rozmowy w sieci za 40 gr, a poza siecią za 69 gr, SMS-y wysyłane za 20 gr, a MMS za 40 gr. Nie jest to najbardziej atrakcyjna oferta na rynku, jednak Avon ma nadzieję, że sztab 231 tys. konsultantek i ponad 2 miliony wiernych klientek znanej firmy kosmetycznej zagwarantują sukces wirtualnemu operatorowi.

- Wydaje nam się, że jeśli przynajmniej połowa naszych klientek skorzysta z naszej oferty, to będziemy bardzo zadowoleni - podsumował Rafał Napłoszek, szef Avon Mobile.

MyAvon będzie oferować swoje usługi w formie pre-paid. Jak tłumaczył na konferencji Rafał Napłoszek, posiadane konto będzie można zasilić przez internet. Istnieje także opcja uzupełnienia konta poprzez wysłanie SMS-a za pośrednictwem konsultantki. Za doładowanie konta premię otrzyma zarówno konsultantka, jak i klientka. Panie w ramach nagrody mogą liczyć na darmowe doładowania i prezenty w postaci produktów firmy. Starter będzie kosztować jedynie 3 zł, a ceny istniejących doładowań wynoszą od 5 do 150 zł.

Reklama

Oferta mBanku, mimo korzystnych cen, na razie nie oczarowała klientów. Trudno powiedzieć, czy strategia MyAvon oparta na skierowaniu swojej oferty do kobiet okaże się sukcesem czy największym przekleństwem wirtualnego operatora. Wiadomo natomiast, że do zostania MVNO szykują się m.in. jeszcze Cyfrowy Polsat, fundusz NFI Midas i internetowy bank Inteligo.

MVNO (Mobile Virtual Network Operator) to operator komórkowy, który opiera swoją ofertę na łączach istniejącej już sieci. Charakter działalności MVNO może być różny - począwszy od pełnego korzystania z wszystkich usług istniejącej sieci (ograniczając się do sprzedaży własnej marki - takie rozwiązanie zastosował Avon), po stworzenie własnej infrastruktury logistycznej, wykupując jedynie dostęp do łącz większego operatora.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: operator
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy