SMS-y reklamowe

Badania dotyczące skuteczności reklamy bezprzewodowej transmitowanej poprzez usługę SMS wykazały, że ok. 95% respondentów jest pozytywnie nastawiona do reklamy nadawanej tą drogą. Badania przeprowadziły firmy amerykańska Quios oraz brytyjski oddział Engage podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2000.

Badania dotyczące skuteczności reklamy bezprzewodowej transmitowanej poprzez usługę SMS wykazały, że ok. 95% respondentów jest pozytywnie nastawiona do reklamy nadawanej tą drogą. Badania przeprowadziły firmy amerykańska Quios oraz brytyjski oddział Engage podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2000.

Badania objęły 35 000 osób w ponad 100 krajach. W akcji reklamowej udział wzięły m.in.: Grolsh, Sega Dreamcast, oraz Sports.com. Reklama polegała na wysłaniu SMS-a zawierającego wynik meczu oraz nazwę reklamodawcy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama