SMS-owe szachy

Angielski producent gier na peceta - Purple Software - szukając nowych rynków zainteresowała się komórkami. Efektem jest pierwsza wypuszczona już gra, którą są SMS-owe szachy (do gry jednak wypada mieć mała, choćby przenośną szachownicę? i cztery w przygotowaniu Shut the Box, Word Connect i XWord Solver.

Angielski producent gier na peceta - Purple Software - szukając nowych rynków  zainteresowała się komórkami. Efektem jest pierwsza wypuszczona już gra, którą są SMS-owe szachy (do gry jednak wypada mieć mała, choćby przenośną szachownicę? i cztery w przygotowaniu Shut the Box, Word Connect i XWord Solver.

Firma ma zamiar sprzedawać licencje na ich rozpowszechnianie operatorom sieci komórkowych i "mobilnym portalom". W odróżnieniu od gier oferowanych razem z telefonami GSM - gry Purple Software mają wiele poziomów oraz ciekawe scenariusze i są interaktywne. Szef działu marketingu firmy - Richard Jackson szacuje, że w 2006 roku rynek komórkowych gier będzie miał wartość 17,5 mld USD, a zatem "warto już teraz mocno się na nim umiejscowić". Wprawdzie, dodał Jackson, lwią część tej szacunkowej kwoty zgarną gry dla telefonów 3G, niemniej od czegoś trzeba zacząć, aby zainteresować marka firmy użytkowników komórek.

Reklama
MMM
Dowiedz się więcej na temat: szachy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy