Skuteczne SMS-y

Badania przeprowadzone przez firmę Enpocket dostarczyły zaskakujących danych na temat skuteczności reklamowych SMSów w budowaniu marki produktów. Okazały się one 50% bardziej skuteczne niż "branding" budowany poprzez telewizję i 130% skuteczniejsze niż radio.

Badania przeprowadzone przez firmę Enpocket dostarczyły zaskakujących danych na temat skuteczności reklamowych SMSów w budowaniu marki produktów. Okazały się one 50% bardziej skuteczne niż "branding" budowany poprzez telewizję i 130% skuteczniejsze niż radio.

Komentując te badania, Jonathon Linner, szef firmy Enpocket powiedział: "Branding jest trudny do zdefiniowania, jak i zmierzenia. Sprowadza się do próby zmiany osobistego stosunku osoby do danej marki. Z tego powodu marketingowcy najczęściej wybierają tzw. "rich media" które mogą pełniej zaprezentować produkt. W porównaniu z nimi proste, 160 znakowe SMSy nie prezentują się imponująco. Mimo tego ich skuteczność mówi sama za siebie - SMSy to doskonały kanał do prowadzenia kampanii brandingowych."

(smsbox.pl)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy