Skargi na operatorów komórkowych

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza oferty operatorów telefonii komórkowej - podaje "Dziennik Gazeta Prawna". Kontrola zostanie wszczęta po skargach konsumentów, które coraz liczniej napływają do urzędu.

Od początku 2010 roku do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów trafiło kilkaset skarg od konsumentów na operatorów telefonii komórkowej. Efekt? urzędnicy prowadzą obecnie kilkanaście postępowań w sprawie naruszania zbiorowych interesów konsumentów (np. materiały reklamowe wprowadzające w błąd) - czytamy w "Dzienniku Gazeta Prawna".

Reklama

Jednak najczęściej do UOKiK trafiają skargi dotyczące indywidualnych spraw. Konsumenci skarżą się głównie na problemy z zasięgiem mobilnego internetu, naliczanie kar umownych czy nieotrzymanie rachunku . Jednak w takich sprawach klienci powinni zgłaszać się do miejskich rzeczników konsumentów.

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje