Reality show nabija SMS-y

Wygląda na to, że Amerykanie w końcu docenili SMS-y. Co ciekawe, do wzrostu ich popularności przyczyniły się programy typu reality show. 8 kwietnia podczas jednego z odcinków amerykańskiego "Idola" wysłano 2,5 mln wiadomości, z czego 1,5 mln to zgłoszenia do konkursów organizowanych w ramach programu, a 1 mln to głosy oddane na poszczególnych uczestników.

Wygląda na to, że Amerykanie w końcu docenili SMS-y. Co ciekawe, do wzrostu ich popularności przyczyniły się programy typu reality show.  8 kwietnia podczas jednego z odcinków amerykańskiego "Idola" wysłano 2,5 mln wiadomości, z czego 1,5 mln to zgłoszenia do konkursów organizowanych w ramach programu, a 1 mln to głosy oddane na poszczególnych uczestników.

Chwilami transfer dochodził do tysiąca SMS-ów na sekundę - jest to największe natężenie jakie kiedykolwiek miało miejsce w USA.

(mobile.net.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reality show | show
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy