Rachunek za telefon zapłać dwa razy
Operator komórkowej sieci Plus przez kilka tygodni nie dawał spokoju swojej klientce, która otrzymywała pisma z wezwaniem do zapłaty rachunku, który już dawno został uregulowany.
Wieloletnia abonentka sieci Plus w sierpniu otrzymała rachunek za telefon. Opłaciła go kilka dni przed terminem spłaty. Zdziwiła się, gdy w kolejnym rachunku zobaczyła, że musi ponownie zapłacić za rachunek sierpniowy, który już dawno został opłacony - czytamy w "Głosie Pomorza".
Klientka próbowała wyjaśnić sprawę. Przesłała do operatora dowód wpłaty, ale w październiku otrzymała kolejne upomnienie. Ponownie wysłała dowód zapłaty za sierpniowy rachunek. Bezradna klientka w końcu o pomoc poprosiła media.
- Możliwe, że pieniądze znajdują się w firmie, ale nie zostały przypisane do konta klientki. Zdarzają się takie przypadki, bo ludzie przecież się mylą - usłyszeli dziennikarze w departamencie reklamacji sieci.
Najważniejsze, że sprawa wreszcie zakończyła się pozytywnie. Klientka usłyszała od operatora, że nie będzie musiała ponownie regulować zaległego rachunku. Jednak dlaczego dopiero po dziennikarskiej interwencji?