Rachunek za cały rok

Abonentka Telekomunikacji Polskiej z Łodzi była bardzo zaskoczona, gdy otworzyła ostatni rachunek telefoniczny. Operator postanowił uregulować zaległe opłaty za rozmowy z całego roku. Okazuje się, że nie jest to przypadek odosobniony.

"Dziennik Łódzki" opisuje przypadek abonentki, która otrzymała wyższy rachunek telefoniczny niż zwykle. Telekomunikacja Polska potrzebowała roku, by wystawić rachunek za rozmowy wykonane do innych sieci w planie darmowe wieczory i weekendy.

Okazuje się, że Telekomunikacja Polska ma rok na korygowanie rachunków. Dziennikarze w biurze prasowym operatora usłyszeli, że przypadek czytelniczki jest wyjątkowy. Okazuje się jednak, że jest zupełnie inaczej - Urząd Komunikacji Elektronicznej twierdzi, że podobnych skarg na Telekomunikację Polską jest więcej, a operator za każdym razem zapewnia, że są to sytuacje jednostkowe.

Reklama
Media2
Dowiedz się więcej na temat: operator | Orange Polska S.A. | rachunek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy