Problem rozwiązany

NTT DoCoMo poinformowało, że został rozwiązany problem techniczny (występujący w aparacie P503i Hyper), który dotknął użytkowników ponad 100,000 telefonów komórkowych tego modelu . Błąd powodował trudności w obsłudze poczty elektronicznej i niedocieranie e-maili do adresatów.

NTT DoCoMo poinformowało, że  został rozwiązany problem techniczny (występujący w aparacie P503i Hyper), który dotknął użytkowników ponad 100,000  telefonów komórkowych tego modelu . Błąd powodował trudności w obsłudze poczty elektronicznej i niedocieranie e-maili do adresatów.

Na razie posiadacze takich felernych komórek muszą się udać do sklepu, w którym nabyli aparat, gdzie tymczasowo zostanie im wgrana łatka programowa usuwająca opisany błąd. Oprogramowanie to generuje bowiem dodatkowe sygnały kontrolne umożliwiające synchronizację transmisji pomiędzy telefonami a serwerami bazowymi. Brak takiego zgrania był przyczyna opisanych wyżej kłopotów.

Ananova
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy