Ponad 3 miliony Centertela

Operator sieci Idea - PTK Centertel poinformował, iż po dwóch latach działalnosci liczba abonentów sieci Idea przekroczyła już 3 100 000 osób. Uruchomiona 1 marca 2000 roku dwuzakresowa sieć Idea uzyskała w czerwcu 2001 r. dwa miliony abonentów, aby w ciągu niespełna ośmiu miesięcy zwiększyć ich liczbę o kolejny milion. Symbolicznym 3-milionowym abonentem Idei została pani Joanna Blangiewicz z Warszawy.

Operator sieci Idea - PTK Centertel poinformował, iż po dwóch latach działalnosci liczba abonentów sieci Idea przekroczyła już 3 100 000 osób. Uruchomiona 1 marca 2000 roku dwuzakresowa sieć Idea uzyskała w czerwcu 2001 r. dwa miliony abonentów, aby w ciągu niespełna ośmiu miesięcy zwiększyć ich liczbę o kolejny milion. Symbolicznym 3-milionowym abonentem Idei została pani Joanna Blangiewicz z Warszawy.

Najliczniejszą grupą klientów sieci Idea są młodzi mężczyźni w wieku 18-35 lat i dochodzie mieszczącym się w granicach średniej krajowej. Abonenci sieci Idea są w większości mieszkańcami dużych i średnich miast. Najliczniejsza grupa użytkowników telefonów komórkowych to osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Około 55% użytkowników Idei korzysta z bezabonamentowej usługi POP. Natomiast w sieci analogowej NMT450 działa nadal około 30000 abonentów. W 2002 roku Idea planuje utrzymać tempo wzrostu sprzedaży, tak by na koniec roku posiadać około jednej trzeciej rynku telefonii komórkowej w Polsce. Firma chce osiągnąć ten cel dostarczając abonentom nowoczesne usługi - na finansowanie tego typu inwestycji PTK Centertel zaciągnął ostatnio kredyt w wysokości 250 mln euro.

Reklama

(mobile.net.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: idea
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy