Polacy wolą weryfikację

W tydzień po wprowadzeniu nowych zasad promocyjnej sprzedaży telefonów komórkowych, polscy operatorzy komórkowi nie odnotowali znaczącego spadku zainteresowania ich ofertą. Na ok. 50 tysięcy umów zawartych w tym czasie, zaledwie kilkanaście osób wołało wpłacić kaucję.

W tydzień po wprowadzeniu nowych zasad promocyjnej sprzedaży telefonów komórkowych, polscy operatorzy komórkowi nie odnotowali znaczącego spadku zainteresowania ich ofertą. Na ok. 50 tysięcy umów zawartych w tym czasie, zaledwie kilkanaście osób wołało wpłacić kaucję.

W punktach sprzedaży odnotowano pojedyncze przypadki wpłaty kaucji - zasadniczo klienci wyrażają zgodę na weryfikację i normalnie kupują telefony w promocji. Odnotowano też kilka sytuacji, kiedy osoby, które nie wyraziły zgody na weryfikację jednocześnie odstępowały od zawarcia umowy na warunkach promocyjnych. Osoby te mogły kupić telefon po cenie rynkowej bądź w systemie pre-paid. Zdarzyło się też kilka reklamacji. W sytuacji, gdy weryfikacja jest negatywna i klient kwestionuje jej wynik, sprzedawca ma obowiązek od razu sprawdzić, czy nie nastąpiła jakakolwiek pomyłka. Wszystkie reklamacje zostały wyjaśnione "od ręki".

Reklama

Przypomnijmy, że od 3 października wszyscy operatorzy komórkowi w Polsce (Idea, Era i Plus) wprowadzili nową procedurę zawierania umów o świadczenie usług w ofercie promocyjnej. Według nowych zasad, klient chcący nabyć aparat w promocji, musi się zgodzić na weryfikację jego danych u innych operatorów lub wpłacić 760 zł kaucji. W przeciwnym wypadku może jedynie kupić telefon po cenie rynkowej, lub skorzystać z systemu pre-paid (TAK TAK, Simplus, POP). Kaucja po 6 miesiącach regulowania zobowiązań podlega zwrotowi.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: operatorzy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy