Play ma 100 tysięcy klientów

Czwarty operator telefonii komórkowej w Polsce poinformował, że w ciągu dwóch miesięcy od komercyjnego startu przekroczył granicę 100 tysięcy użytkowników.

Sieć Play pozyskała 100 tysięcy klientów w niecałe dwa miesiące - komercyjny start czwartego operatora odbył się w połowie marca 2007 roku. Największą część klientów (61 proc. wszystkich aktywnych kart SIM) stanowią użytkownicy oferty pre-paid Play Karta.

Operator ma jeszcze jeden powód do zadowolenia - średnio każdy użytkownik usług na kartę wydaje miesięcznie około 89 złotych, czyli ponad dwa razy więcej od średniej rynkowej (około 30-40 złotych). Operator nadal będzie kładł duży nacisk na ofertę bez abonamentu. Wyższe od średniej są także wydatki klientów oferty abonamentowej (około 130 zł).

Reklama

Od kilku dni przedstawiciele sieci zapowiadali w mediach, że wyniki Play będą satysfakcjonujące. Dobry start czwartego operatora spowodował, że spółka zwiększyła prognozę co do liczby pozyskanych do końca roku klientów - z 500 do 750 tysięcy.

Jedną z zapowiedzianych nowości w ofercie sieci Play ma być możliwość wymiany telefonu już po 12 miesiącach.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: operator
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy