Opóźnione rachunki w TP

Coraz więcej firm telekomunikacyjnych rezygnuje z usług Poczty Polskiej na rzecz tańszych, alternatywnych operatorów pocztowych. Problem w tym, że coraz częściej klienci skarżą się na opóźnienia w dostarczaniu rachunku.

Abonenci Telekomunikacji Polskiej coraz częściej alarmują lokalne media, że nie mogą opłacać swoich rachunków telefonicznych, bo te nie docierają na czas. Operator coraz częściej (w różnych rejonach kraju) korzysta z alternatywnych operatorów pocztowych, którym nie zawsze uda się dostarczyć przesyłki przed terminem zapłaty rachunku.

Spóźnione uregulowanie rachunku może przynieść klientom negatywne skutki (m.in. karne odsetki). Jeśli rachunek się spóźnia warto zadzwonić na Błękitną Linię, by dowiedzieć się o wysokości rachunku i opłacić go samemu. Operator w rozmowie z "Kurierem Szczecińskim" zapewnia, że wszystkie tego typu przypadki są uważnie monitorowane.

Reklama

Warto jednak zaznaczyć, że opóźnienia w dostarczaniu rachunków to nie tylko problem Telekomunikacji Polskiej. Z naszych informacji wynika, że podobne przypadki - zbyt późne dostarczanie rachunków - zdarzają się także u innych operatorów telekomunikacyjnych i telewizji kablowej, którzy korzystają z alternatywnych operatorów pocztowych.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: opóźnienia | rachunki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy