Operatorzy wyrywają sobie klientów

Z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że już prawie wszyscy Polacy posiadają telefony komórkowe. To oznacza, że walka o klienta jest coraz trudniejsza i droższa. Obecnie strategia polega raczej na wyrywaniu sobie klientów. Jakie sposoby mają na nas operatorzy?

Jak czytamy w dodatku do "Gazety Prawnej", operatorzy komórkowi nie zdobywają już klientów, ale sobie ich wyrywają. Dlatego sieci komórkowe coraz bardziej inwestują w swoje programy lojalnościowe, by jak najdłużej zatrzymać przy sobie klientów, których konkurencja z chęcią przyjmie.

Do tego dochodzi walka o klienta ceną oraz nowymi usługami jak chociażby internet mobilny, czy powoli pojawiający się u komórkowych operatorów internet stacjonarny. Operatorzy nie mogą zapominać także o inwestycjach w stacje bazowe GSM, technologię trzeciej generacji oraz nowe technologie.

Reklama
Media2
Dowiedz się więcej na temat: operatorzy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama