Operatorzy wyrywają sobie klientów
Z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że już prawie wszyscy Polacy posiadają telefony komórkowe. To oznacza, że walka o klienta jest coraz trudniejsza i droższa. Obecnie strategia polega raczej na wyrywaniu sobie klientów. Jakie sposoby mają na nas operatorzy?
Jak czytamy w dodatku do "Gazety Prawnej", operatorzy komórkowi nie zdobywają już klientów, ale sobie ich wyrywają. Dlatego sieci komórkowe coraz bardziej inwestują w swoje programy lojalnościowe, by jak najdłużej zatrzymać przy sobie klientów, których konkurencja z chęcią przyjmie.
Do tego dochodzi walka o klienta ceną oraz nowymi usługami jak chociażby internet mobilny, czy powoli pojawiający się u komórkowych operatorów internet stacjonarny. Operatorzy nie mogą zapominać także o inwestycjach w stacje bazowe GSM, technologię trzeciej generacji oraz nowe technologie.