NOM wyjaśnia

W jednym z komentarzy internauta z Sopotu poruszył sprawę nieprzygotowania niektórych partnerów handlowych NOM. Przekazaliśmy jego wypowiedź do NOM-u. Oto odpowiedź jaką otrzymaliśmy od p. Marcina Gruszki - rzecznika operatora:

W jednym z komentarzy internauta z Sopotu poruszył sprawę nieprzygotowania niektórych partnerów handlowych NOM. Przekazaliśmy jego wypowiedź do NOM-u. Oto odpowiedź jaką otrzymaliśmy od p. Marcina Gruszki - rzecznika operatora:

"Internauta ma rację, w calym kraju było jeszcze kilka punktów, ktore nie były w pełni przygotowane. Uruchomoienie takiej sieci to bardzo skomplikowany proces i zawsze w takich sytuacjach zdarzają się pojedyncze przypadki gdzie moga pojawić się problemy. Firma na bieżąco kontroluje sytuację i podejmuje działania w celu wyeliminowania problemów powstających w trakcie organizacji sieci sprzedaży. NOM podpisal umowy z poważnymi partnerami handlowymi, którzy zaproponowali firmie zorganizowaną i sprawna sieć dystrybucyjną. Umowy zostaly odpowiednio wczesniej przekazane do regionalnych centrów naszych partnerów i stamtąd są sukcesywnie dystrybuowane bezpośrednio do wszystkich punktów. W przypadku zglaszanych przez klientów podobnych sytuacji firma natychmiast kontaktuje się z konkretnym punktem i sytuacja jest na bieżąco wyjaśniana. Mogę wszystkich zapewnić, że sytuacja zostanie wyjaśniona w ciągu kliku najblizszych dni. Równolegle nasi partnerzy uruchamiają nowe punkty.

Reklama

Zawsze oczywiście istnieje możliwość podpisania umowy korespondencyjnie. Wystarczy w tym celu skontaktowac sie z nasza infolinią lub drogą mailową z obsługą klienta."

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: internauta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy