Nadchodzi era niższych rachunków

Nadchodzi dobry czas dla klientów abonamentowych. Wkrótce zmiana operatora będzie znacznie prostsza, więc operatorzy będą jeszcze bardziej walczyć o zatrzymanie abonentów. W zamian klienci mogą negocjować z operatorami coraz lepsze oferty.

Tygodnik "Wprost" opisuje przypadek swojego czytelnika, któremu operator zaproponował przedłużenie umowy i iPhone'a "w promocji" za 450 zł. Gdy abonent zasugerował, że konkurencja ma dla niego lepszą propozycję - w 10 minut cena telefonu stopniała o 250 zł, a dotychczasowy abonament powiększył się o dodatkową porcję darmowych minut.

Nadchodzi era negocjacji z operatorami. Eksperci rynku telekomunikacyjnego przekonują, że podobne sytuacje będą zdarzały się coraz częściej - operatorzy będą chcieli zatrzymać przy sobie jak najwięcej klientów, tym bardziej, ze coraz trudniej o nowych użytkowników. A to oznacza, że klienci będą mogli negocjować z operatorem coraz lepsze dla siebie warunki.

Reklama

Już teraz na wielu telekomunikacyjnych forach internetowych internauci wymieniają się swoimi doświadczeniami w negocjacjach przy przedłużeniu umów z operatorami. Domagają się lepszych warunków umów za lojalność (staż w sieci), między innymi więcej minut w abonamencie bądź tańsze telefony.

Także operatorzy coraz bardziej zabiegają o zatrzymanie klientów - dzwonią już kilka miesięcy przez zakończeniem umowy do swoich abonentów, w celu przedłużenia umowy na kolejne dwa lata. Co ciekawe, coraz częściej Polacy rezygnują z podpisania nowej umowy z nowym telefonem na rzecz umów bez telefonów, które często są krótsze oraz tańsze (więcej minut, tańsze rozmowy).

Media2
Dowiedz się więcej na temat: zatrzymanie | operatorzy | T-Mobile
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy