Motorola, Nokia i neostrada są "cool"

Co jest "cool", a co nie? Jak się okazuje, dla Polaków "cool" są neostrada tp, Nokia i Motorola.

Motorola Polska została uhonorowana tytułem CoolBrands. Także firma Nokia otrzymała statuetkę, dodatkowo internauci wyróżnili neostradę tp, jako modną i pożądaną markę. Pozostaje jedynie zadać pytanie: kto nie jest "cool"?

- Niezależnie czy marka zostanie nazwana "cool", "trendy" czy "jazzy" to ważne, że Motorola kojarzona jest z czymś godnym zainteresowania "dla mnie" - mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej, która odebrała statuetkę.

Również Nokia była zadowolona z nagrody - Nokia dba o to, by jej produkty miały swój wyjątkowy charakter i spełniały oczekiwania użytkowników - także osób młodych, dla których najważniejsza jest oryginalność i styl - powiedziała Katarzyna Kluk, dyrektor marketingu Nokia Poland.

Reklama

Zadaniem całej imprezy jest wskazanie marek, które są postrzegane przez Europejczyków jako modne, "cool", "trendy" czy "jazzy". Wcześniej projekt ten był realizowany w Wielkiej Brytanii, Holandii, Francji, w Niemczech i we Włoszech.

Należy zauważyć, że uhonorowano duże firmy i znane marki, czyżby oznaczało to, że ludzie ufają jedynie gigantom, a może po prostu tylko oni potrafią dostarczyć usługi i produkty na odpowiednio wysokim poziomie? Ciekawe, czy osoby korzystające z usług i urządzeń tych firm także automatycznie stają się "cool"?

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: neostrada | Nokia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy