Livebox 2.0 w ofercie Telekomunikacji Polskiej

Telekomunikacja Polska wprowadziła do oferty livebox 2.0, który pozwala na szybsze przesyłanie plików i oglądanie w telewizorze zdjęć czy filmów znajdujących się w komputerze (dzięki technologii DLNA).

Livebox umożliwia też korzystanie z bezprzewodowego internetu na wielu komputerach w domu, odbiór telewizji, wideo na życzenie i prowadzenie rozmów przez internet. Nowy livebox umożliwia tworzenie domowej sieci komputerowej - można do niego podłączyć 4 komputery kablem Ethernet i kolejne bezprzewodowo, dzięki łączności Wi-Fi. Zapewnia też większe bezpieczeństwo tej sieci, ponieważ wykorzystuje nowoczesny standard szyfrowania połączeń WPA.

Reklama

Do liveboxa 2.0 można również podłączyć dysk zewnętrzny lub pendrive. Urządzenie działa jak serwer plików i udostępnia je w sieci lokalnej, co oznacza, że klient ma do nich dostęp z każdego komputera w domu. Z kolei zastosowany standard transmisji Wi-Fi "n" pozwala na o wiele szybsze przesyłanie plików. Z szybkiej transmisji będą mogli skorzystać także klienci posiadający starsze komputery. W niedługim czasie w oferta z liveboxem 2.0 zostanie wzbogacona o adapter WiFi "n" na USB.

Nowy livebox działa w standardzie DLNA, który pozwala na współdzielenie plików multimedialnych - czyli np. zdjęć czy filmów - w domowej sieci komputerowej. Oznacza to, że na ekranie telewizora możemy obejrzeć zdjęcia zapisane na dysku USB lub na dyskach podłączonych do liveboxa komputerów. Pracujące w standardzie DLNA nowoczesne telewizory, odtwarzacze multimediów czy liveradio po podłączeniu do liveboxa automatycznie wykryją pliki multimedialne znajdujące się w sieci domowej i umożliwią ich odtworzenie.

Ważnym dopełnieniem możliwości liveboxa 2.0 jest możliwość drukowania sieciowego. Dzięki niej można drukować dokumenty z dowolnego komputera w domu na jednej, podłączonej do liveboxa drukarce, pracującej w standardzie IPP.

Obecnie livebox 2.0 mogą zamawiać nowi klienci TP. Miesięczny koszt dzierżawy tego urządzenia to 10,08 zł z VAT.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: telekomunikacja | Orange Polska S.A. | neostrada

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje