Konkurencja dla Heyah?

Operator sieci Plus GSM zamierza za parę dni wprowadzić zmodyfikowaną ofertę typu pre-paid. Ostatnie miesiące w tym segmencie bezapelacyjnie należały do marki Heyah, adresowanej do młodzieży. Polkomtel zamierza odpowiedzieć na tę ofensywę zmianami w marce Simplus TEAM.

Z kolei do innej grupy odbiorców - ludzi starszych i mieszkańców małych miasteczek - ma być skierowana nowa marka Sami Swoi. Podobnie jak konkurencja, Polkomtel zamierza w jej ramach wprowadzić płaskie stawki za połączenia i SMS, sekundową taryfikację i bezpłatną pocztę głosową. Będzie też oferować najniższą cenę połączeń wewnątrz sieci (60 groszy; połączenie poza obręb sieci 90 groszy). Wysłanie SMS-a ma kosztować odpowiednio 15 i 30 groszy.

Dowiedz się więcej na temat: Polkomtel SA | konkurencja | Heyah

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje