Komórka jak playstation lub walkman

W lipcu przyszłego roku znikną z rynku telefony komórkowe z logo Sony i Ericsson. Zastąpią je aparaty produkowane przez spółkę Sony Ericsson Mobile Communications - wspólne przedsięwzięcie obydwu koncernów. Wiele wskazuje też na to, że wraz premierą nowych produktów wspólnicy szykują konkurencji marketingowy zimny prysznic.

Informację o planach wycofania ze sprzedaży komórek sygnowanych przez Sony i Ericssona podano do wiadomości już w kwietniu, wraz z ogłoszeniem planu połączenia produkcji. Wczoraj jednak rzecznik prasowy europejskiego oddziału Sony ujawnił, że spółki pracują nad nową, rewolucyjną strategią marketingową nowego produktu. Nie podał wprawdzie szczegółów, ale z wcześniejszych wypowiedzi przedstawicieli Ericssona wynika, że może chodzić o wykreowanie nowej jakości na rynku telefonów GSM, podobną do tej, jaką Sony stworzyło na rynku wprowadzając do sprzedaży "Walkmana" i "Playstation". Oba terminy szybko stały się nie tylko nazwą konkretnego urządzenia, ale całej grupy podobnych produktów konkurencji.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: komórka | Sony | PlayStation Vita
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy