Jeszcze lepszy internet

Alcatel-Lucent chce wprowadzić w życie strategię, dzięki której dostawcy usług, przedsiębiorstwa oraz użytkownicy końcowi będą czerpać większe korzyści z internetu.

Plan firmy Alcatel-Lucent polega na połączeniu możliwości, jakie stwarza środowisko sieciowe z usługami komunikacyjnymi w sieci internetowej (Web 2.0, Web 3.0). Takie rozwiązanie ma pozwolić użytkownikom korzystać, przy pomocy dowolnego urządzenia, z niezliczonej liczby stron internetowych z gwarancją bezpieczeństwa, szybkości oraz poufności, a także możliwością spójnej taryfikacji w zależności od usług, z których korzystają.

Nowa strategia wymaga otwartego środowiska, które obecnie nie istnieje, a w którym te nowe możliwości będą dostępne dzięki lepszej i bardziej inteligentnej współpracy sieci z aplikacjami oferowanymi w ramach Web 2.0.

Reklama

Aby wprowadzić w życie nowy plan, Alcatel-Lucent musi poddać się transformacji strategicznej i podjąć kilka istotnych kroków, aby skoncentrować i wzmocnić swoje działania. W rezultacie firma skupi się na trzech głównych segmentach rynku: dostawcach usług, przedsiębiorstwach i wybranych rynkach wertykalnych, oraz czterech kluczowych obszarach inwestycji: rozwiązaniach IP, transmisji optycznej, stacjonarnym i mobilnym dostępie szerokopasmowym oraz aplikacjach.

- Aby dokonać tej strategicznej transformacji będziemy ściśle współpracować z naszymi klientami - operatorami, firmami i dostawcami aplikacji. Chcemy stymulować wprowadzenie zrównoważonego i perspektywicznego modelu biznesowego będącego w stanie napędzać dalsze innowacje i przyciągać inwestycje kapitałowe, co pozwoli ludziom i przedsiębiorstwom w większym stopniu korzystać z nowoczesnych rozwiązań internetowych. Aby osiągnąć ten cel, firma Alcatel-Lucent deklaruje swoje pełne zaangażowanie w zakresie innowacji, współpracy oraz partnerstw - powiedział Ben Verwaayen, dyrektor generalny Alcatela-Lucenta.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Alcatel | Internet | Alcatel-Lucent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy