iPhone już w Polsce

Popularny telefon Apple doczekał się wreszcie polskiej premiery. Punktualnie o północy Era i Orange rozpoczęły sprzedaż hucznie zapowiadanego iPhone'a. Zainteresowanie klientów nie rzuciło jednak na kolana.

Przypomnijmy, że sieci Orange i Era zapowiedziały wprowadzenie iPhone'a na polski rynek już na przełomie maja i czerwca. Od tamtej pory obaj operatorzy prowadzili intensywną kampanię marketingową mającą na celu zachęcenie klientów do nabycia popularnej komórki Apple.

Kulminacją akcji były imprezy, podczas których entuzjaści gadżetu mogli (w towarzystwie m.in znanych DJ-ów i gwiazd You Can Dance) wspólnie oczekiwać na wybicie północy, kiedy to pierwsze egzemplarze iPhone'a trafiły do rąk klientów.

Mimo intensywnej promocji, zainteresowanie kultową zabawką Apple było jednak niewielkie. Nie pomogły nawet takie sprytne wybiegi jak... tworzenie sztucznych kolejek przed salonami. Na taki pomysł wpadła sieć Orange, która liczyła najwyraźniej na to, że w Polsce uda się wywołać histerię podobną do tej, jaka opanowała USA.

Reklama

Na stronach internetowych obu operatorów zarejestrowało się co prawda ponad 70 tys. chętnych, ale potencjalnych nabywców może odstraszać wysoka jak na rodzime realia cena telefonu. Wynosić ma ona od 1 do 999 zł, ale tylko w ofertach abonamentowych zaczynających się od ok. 150 zł za miesiąc. Przy tańszym abonamencie i w ofercie na kartę, za iPhone'a trzeba będzie zapłacić już blisko 2 tys. zł.

O powodzeniu iPhone'a na polskim rynku zadecydują zatem najbliższe tygodnie i miesiące. Liczba zainteresowanych nową komórką zapewne wzrośnie, ale nie należy się raczej spodziewać, że Polskę opanuje mania zbliżona do amerykańskiej.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: zainteresowanie | Orange | T-Mobile | Apple | iPhone
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy