Firmom będzie łatwiej

Sieć Era wprowadza system taryfikacyjny umożliwiający obniżenie kosztów działalności gospodarczej firmy. Era podpisała umowę z firmą Contec, producentem systemów taryfikacji dla central abonenckich. Nowy system pozwoli na kontrolę kosztów połączeń wewnątrz firmy w całym kraju. Usprawni także obsługę central abonenckich.

Sieć Era ma kilkadziesiąt oddziałów. Dla sprawnej obsługi klientów firmy potrzebna jest stała komunikacja. Sieć korzysta z usług różnych operatorów telefonii stacjonarnej. Połączenia korporacyjne były do tej pory rejestrowane i rozliczane przez poszczególne oddziały. Wraz z wprowadzeniem systemu centralnej taryfikacji, nastąpi ujednolicenie programów oraz bazy informacyjnej o ruchu telefonicznym w firmie.

Reklama

Obsługą central i systemu taryfikacji może zająć się jedna osoba. Do niej będzie należała dbałość o aktualizację oprogramowania systemu taryfikacyjnego i jego konserwacja. Dobrze wyszkolony pracownik sprawi, że program taryfikacji stanie sie skutecznym narzędziem, pomocnym także w pracy kadry kierowniczej. Zawartość bazy danych dotycząca strutkury firmy i pracownikow będzie pobierana i aktualizowana z systemu zarządzania firmą (ERP).

Dużą zaletą nowego systemu jest również dostępność raportów dla kadry kierowniczej. Gotowe raporty na temat ilości połączeń mogą być przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez Intranet pracownikom uprawnionym do odbioru. Raporty wysyłane są na życzenie lub automatycznie. Dodatkowo, pełna baza danych o połączeniach, znajdzie swe miejsce także na serwerze sieciowym gdzie zainstalowany zostanie program Net Reporter. Osoby uprawnione do odczytywania informacji o połączeniach, będą to mogły zrobić w dowolnej chwili z dowolnego komputera. Takie rozwiązanie jest pierwszym i jak dotąd - jedynym w Polsce.

System taryfikacji wprowadzany przez firmę Contec dotyczy 25 central PBX ECS DEFINITY w Erze. W centrum obsługi zainstalowany będzie program taryfikacyjny Telbaza Pro. Każda centrala zostanie wyposażona w bufor zbierający dane o połączeniach i umożliwiający zdalny dostęp serwisowy do centrali. W przyszłości nowa wersja oprogramowania ECS Definity pozwoli na transer plików bilingowych za pośrednictwem sieci WAN przy wykorzystaniu protokołu TCP/IP. Również przez sieć WAN odbywać się będzie serwis central.

Dowiedz się więcej na temat: firmy | Era

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje