Era zmienia oblicze

300 mln USD wyda do końca tego roku Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era GSM, na ulepszenia technologiczne i akcje promocyjne. Firma chce także zmienić swój zewnętrzny wizerunek poprzez pozyskanie większej liczby klientów instytucjonalnych.6

300 mln USD wyda do końca tego roku Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era GSM, na ulepszenia technologiczne i akcje promocyjne. Firma chce także zmienić swój zewnętrzny wizerunek poprzez pozyskanie większej liczby klientów instytucjonalnych.6

Według najświeższych obliczeń, Era świadczy usługi prawie 2,1 mln osób, a w jej zasięgu mieszka prawie dziewięciu na dziesięciu Polaków. Uruchomiona w marcu sieć GSM 1800 ma do grudnia tego roku mieć taki sam zasięg, co nadajniki GSM 900, a do końca przyszłego roku objąć 95 proc. powierzchni Polski. W połowie czerwca Era wprowadzi też do swej oferty usługę dostępu do Internetu za pomocą protokołu WAP (Wireless Application Protocol), a najpóźniej w grudniu - bardzo szybką transmisję danych w technologii GPRS. Przed wakacjami do sprzedaży wejdą też najnowsze modele telefonów komórkowych z przeglądarką WAP, w cenie od 100 zł netto. Inwestycje te pochłoną ok. 300 mln USD.

Reklama

Era chce też pozyskać więcej klientów instytucjonalnych. - Od stycznia do kwietnia tego roku podwoiliśmy liczbę abonentów biznesowych, których mamy już ponad milion - poinformował rzecznik prasowy Ery Robert Niczewski. - To nasza reakcja na mocno zakorzenioną w publicznej świadomości, a według mnie zupełnie nie zasłużoną opinię operatora nie zainteresowanego klientem instytucjonalnym.

Według danych udostępnionych przez Erę, z jej usług korzysta siedem na dziesięć polskich firm zatrudniających powyżej 200 osób.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: dolar | T-Mobile
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy