Elbląg: 25 tysięcy klientów Dialogu

Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. jest 25-tysięcznym abonentem sieci Dialog w rejonie Elbląga. EPEC zamówił instalację 37 linii w centrali CENTREX.

Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. jest 25-tysięcznym abonentem sieci Dialog w rejonie Elbląga. EPEC zamówił instalację 37 linii w centrali CENTREX.

W centrali CENTREX będzie również instalowanych 220 linii obsługujących Muzeum Zamkowe w Malborku. Połączy ona muzeum z jego oddziałem w Kwidzynie.

CENTREX to wirtualna centrala, którą w całości obsługuje firma telekomunikacyjna. Klient nie musi kupować jednej lub kilku central wewnętrznych, nie musi jej konserwować, naprawiać i dbać o jej sprawne funkcjonowanie. CENTREX nie wymaga nakładów na dodatkowy sprzęt, a spełnia doskonale usługi centrali wewnętrznej - umożliwia przede wszystkim darmowe połączenia wewnętrzne i indywidualne rozliczenia każdego numeru.

Reklama

Telefony Dialogu dzwonią między innymi w: Elblągu, Kwidzynie, Malborku, Braniewie, Nowym Stawie, Pasłęku, Czerninie, Sztumie i Nowym Dworze Gdańskim. Na terenie Regionu jest zainstalowanych 105 wrzutowych aparatów telefonicznych na monety. Dialog wciąż rozszerza zasięg swojego działania. Budowa linii telefonicznych trwa obecnie w Pasłęku.

Abonentami Dialogu oprócz osób fizycznych są znaczące firmy i instytucje z Regionu Elbląg ( teren byłego województwa elbląskiego). Elbląski Region Dialogu rozpoczął działalność w grudniu 1998 roku. Zatrudnia 86 osób.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy