Dialog z Orkiestrą Świątecznej Pomocy

Telefonia Dialog aktywnie wspiera XI Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy uruchamiając Specjalną Linię Charytatywna dla swoich abonentów i użytkowników budek telefonicznych oraz organizując w Biurach Obsługi Klienta punkty wsparcie woluntariuszy.

Telefonia Dialog aktywnie wspiera XI Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy uruchamiając Specjalną Linię Charytatywna dla swoich abonentów i użytkowników budek telefonicznych oraz organizując w Biurach Obsługi Klienta punkty wsparcie woluntariuszy.

W okresie 5 - 19 stycznia 2003 roku, tydzień przed i tydzień po XI Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, działać będzie Specjalna Linia Charytatywna. Numer 0 708 108 108 dostępny będzie dla wszystkich abonentów Dialogu oraz użytkowników budek telefonicznych. Całkowity dochód z Linii Charytatywnej zostanie przekazany na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Koszt jednego połączenia wynosi 2 zł brutto (ze względu na objęcie usługi podatkiem VAT Orkiestra otrzyma 1,64 zł z każdego połączenia). Akcją objęta będzie cała sieć Dialogu - abonenci Dialogu (362 tysiące) będą mogli wesprzeć Orkiestrę dzwoniąc z własnego domowego telefonu, zaś abonenci innych sieci korzystając z 1742 budek telefonicznych. Wszystkie budki będą specjalnie oznakowane, z możliwością szybkiego skróconego wybierania numeru Specjalnej Linii Charytatywnej za pomocą jednego klawisza.

Reklama

12 stycznia 2003 roku, w finałową niedzielę, wszystkie Biura Obsługi Klienta Dialogu będą otwarte dla woluntariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kwestujący będą mogli napić się gorącej kawy i herbaty oraz zadzwonić do domów i do regionalnych sztabów WOŚP. W BOK-ach będzie można również złożyć datki na Orkiestrę.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: dialog
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy