Dialog międzynarodowy

Od początku 2003 roku Telefonia Dialog samodzielnie świadczy usługi międzynarodowe. "Rezygnacja z usług Telekomunikacji Polskiej była możliwa dzięki zniesieniu jej monopolu na mocy ustawy Prawo Telekomunikacyjne" - mówi Katarzyna Muszkat, prezes zarządu Telefonii Dialog.

Od początku 2003 roku Telefonia Dialog samodzielnie świadczy usługi międzynarodowe. "Rezygnacja z usług Telekomunikacji Polskiej była możliwa dzięki zniesieniu jej monopolu na mocy ustawy Prawo Telekomunikacyjne" - mówi Katarzyna Muszkat, prezes zarządu Telefonii Dialog.

W obszarze terminowania (zakańczania) ruchu za granicą Dialog współpracuje z kilkoma operatorami - trwają rozmowy z kolejnymi.Abonenci Dialogu nie odczuwają zmiany sposobu realizowania połączeń międzynarodowych przez Dialog - sposób wybierania numeru (bez prefiksu) oraz ceny połączeń nie uległy zmianie.

"Usamodzielnienie się Dialogu w tym obszarze usług pozwoli na zbudowanie oferty taryfowej niezależnej od TP SA, o wysokich standardach jakościowych, elastycznej, dostosowanej do potrzeb naszych klientów" - dodaje prezes zarządu.

Na razie z usług Dialogu mogą korzystać tylko jego klienci. Trwają prace nad ofertą usług międzynarodowych dla innych abonentów krajowych oraz terminowania ruchu z zagranicy do kraju.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: dialog
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy