Darmowe rozmowy za reklamy w Polsce?

W Wielkiej Brytanii coraz częściej można spotkać ofertę polegająca na udostępnianiu darmowych usług - minut, SMS-ów czy gadżetów na komórkę - w zamian za oglądanie treści reklamowych. Czy podobne rozwiązanie zawita do Polski?

Polscy operatorzy telefonii komórkowej są zainteresowani wartym kilka miliardów złotych rynkiem reklamy. Mniejsze zainteresowanie jest ze strony firm reklamowych. Na razie wszelkie akcje reklamowe przeprowadzane są w formie testów.

Jak czytamy w "Rzeczpospolitej" , firma Telecom Media oferowała za darmo komórkowe multimedia związane z koniecznością odbioru komunikatu reklamowego. Jednak zainteresowanie mobilną reklamą po stronie domów mediowych jest niewielkie.

Także w Wielkiej Brytanii operator Blyk, który oferuje darmowe usługi telekomunikacyjne w zamian za reklamy nie cieszy się duża popularnością wśród klientów. To pokazuje, że wiele osób za usługi woli zapłacić niż oglądać reklamy.

Reklama
Media2
Dowiedz się więcej na temat: darmowe | reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy