Czy nowy szef marketingu pomoże HTC?

HTC próbuje wrócić do dawnej formy i odzyskać znaczną część straconego rynku. W jaki sposób chce tego dokonać?

Pierwszym krokiem podjętym przez HTC było zmniejszenie liczby produkowanych urządzeń i skupienie się na kilku najważniejszych modelach. Owocem tych działań była seria One, która mimo bardzo pozytywnych recenzji  nie osiągnęła znaczącego sukcesu na rynku. Rozwiązania tego problemu postanowiono poszukać w innym miejscu. W ostatnich dniach HTC poinformowało, że od początku przyszłego roku szeregi firmy zasili nowy szef marketingu, który ma poprawić rozpoznawalność marki. Będzie on odpowiadał bezpośrednio przed prezesem HTC, Peterem Chou, a oprócz tej zmiany tajwański producent szykuje też akcję o kryptonimie "Marketing 2.0″, mającą poprawić statystyki sprzedaży smartfonów.

Reklama

Piotr Andrzejewski

Źródło informacji

android.com.pl
Dowiedz się więcej na temat: HTC | Smartfon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy