Comarch wdroży platformę billingową w TeleYemen

Comarch podpisał umowę z TeleYemen - Yemen International Telecommunications z siedzibą w Sana'a w Jemenie na sprzedaż licencji i wdrożenie modułów platformy billingowej Comarch BSS.

- Podpisany przez Comarch kontrakt z TeleYemen, obok dotychczas prowadzonych projektów w Jemenie i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, stanowi kolejny krok w umacnianiu pozycji Comarch na Bliskim Wschodzie, regionie przeżywającym obecnie okres wysokiego popytu na zaawansowane usługi i systemy informatyczne. Comarch w procesie przetargowym stoczył ostrą walkę z trudnymi do pokonania cenowo dostawcami z Indii i Chin, posiadającymi silną pozycję na Bliskim Wschodzie. TeleYemen docenił natomiast zaawansowanie technologiczne oferowanej platformy billingowej Comarch i z uznaniem odniósł się do przedstawionych referencji, stanowiących dowód potencjału wdrożeniowego oraz produkcyjnego Comarch - mówi Paweł Kłęczek, Dyrektor sprzedaży sektora Telco, Comarch.

Reklama

Wartość kontraktu Comarch z TeleYemen wynosi około 2 mln dol. Wdrażane przez Comarch w TeleYemen rozwiązanie obejmuje większość modułów platformy Comarch BSS: Billing System, Customer Management, Billing Mediation, InterPartner Billing, Service Provisioning, CashDesk, 3Arts i SelfCare. Rozwiązanie Comarch stanowi istotny element strategii rozwoju TeleYemen przyjętej przez Zarząd i Radę Nadzorczą Spółki, zakładającej dynamiczny rozwój bazy klientów, rozpoczęcie świadczenia nowoczesnych, konwergentnych usług teleinformatycznych oraz przygotowanie firmy do nadchodzącej deregulacji jemeńskiego rynku telekomunikacyjnego.

TeleYemen jest wiodącym operatorem telekomunikacyjnym w Jemenie, świadczącym usługi data /voice gateway na rynku międzynarodowych, jak również usługi ISP. TeleYemen jest także narodowym operatorem w Jemenie.

ComArch
Dowiedz się więcej na temat: Platforma Obywatelska | Comarch
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama