Błękitna Linia automatem

Od dziś klienci Telekomunikacji Polskiej z regionu krakowskiego mogą w ramach pilotażu korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię 9393. Dzięki niej, bez konieczności rozmowy z doradcą, sprawdzą m.in. wysokość ostatniego rachunku, saldo i otrzymają informacje o usługach i aktualnych promocjach. Wdrożenie systemu w całym kraju jest planowane na połowę 2005 roku. Prócz Krakowa, od 13 lutego 2005 roku pilotażem będzie objęty także region olsztyński.

Od dziś klienci Telekomunikacji Polskiej z regionu krakowskiego mogą w ramach pilotażu korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię 9393. Dzięki niej, bez konieczności rozmowy z doradcą, sprawdzą m.in. wysokość ostatniego rachunku, saldo i otrzymają informacje o usługach i aktualnych promocjach. Wdrożenie systemu w całym kraju jest planowane na połowę 2005 roku. Prócz Krakowa, od 13 lutego 2005 roku pilotażem będzie objęty także region olsztyński.

Wprowadzenie automatycznej obsługi oznacza, że klienci dzwoniący na błękitną linię będą teraz mogli połączyć się bezpośrednio doradcą lub samodzielnie otrzymać niektóre informacje o swoim koncie i telefonie. Korzystanie z części samoobsługowej jest możliwe po ustaleniu przez klienta indywidualnego 6-cyfrowego numeru PIN. Takie rozwiązanie zapewnia pełne bezpieczeństwo w korzystaniu z serwisu. Żeby go otrzymać należy zadzwonić do doradcy błękitnej linii i przejść procedurę weryfikacji i jego nadania. PIN zna tylko klient. Dzięki automatycznej obsłudze klient ma możliwość odsłuchania informacji m.in. na temat: ostatniego rachunku (kwota do zapłaty, termin płatności), aktualnego stanu rozliczeń (saldo), potwierdzenia wpłaty, minibillingu ostatniej faktury i szacunkowe dane dotyczące przeprowadzonych rozmów w aktualnym okresie rozliczeniowym. Ponadto dowie się wszystkiego o planach telefonicznych, usługach, promocjach oraz pozna aktualny status realizacji jego zleceń złożonych przez błękitną linię. Korzystanie z automatycznej obsługi jest całkowicie bezpłatne z telefonów stacjonarnych TP i automatów telefonicznych TP, przez cała dobę i we wszystkie dni tygodnia. Rozszerzenie funkcjonalności ma nie tylko zwiększyć dostępność doradców i satysfakcję klientów z błękitnej linii, ale też podnieść jej efektywność oraz zmniejszyć koszty funkcjonowania. Takie rozwiązania wykorzystują z powodzeniem najwięksi światowi operatorzy telekomunikacyjni, banki i duże firmy usługowe.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: linia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy