Bezprzewodowa kafejka Motoroli

Podczas Światowego Kongresu 3GSM Motorola ogłosiła wprowadzenie Kafejki Bezprzewodowej (Mobile Services Café) -nowego zestawu aplikacji i usług, które pozwolą operatorom telefonii komórkowej świadczyć usługi transmisji danych za pomocą dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu.

Projekt Kafejki Bezprzewodowej obejmuje usługi i aplikacje oparte na oprogramowaniu wspieranym przez niezbędne środki programowo-sprzętowe, architekturę i treści firm trzecich zaprojektowane tak, aby operatorzy mogli szybciej dostosować usługi bezprzewodowe do potrzeb zróżnicowanego rynku i sprzedawać je pod własną marką. Dzięki temu, abonenci telefonii komórkowej będą mogli skorzystać z szerokiej oferty zindywidualizowanych treści i usług, które pozwolą zmienić każde bezprzewodowe urządzenie z dostępem do Internetu w "alter ego" użytkownika dostosowane do indywidualnych potrzeb.

Reklama

Kafejka Bezprzewodowa oferuje operatorom wybór aplikacji dostosowanych do profilu ich działalności. Motorola zapewni instalację na stronie internetowej operatora oraz może udostępniać te usługi i zarządzać nimi z serwera Motoroli lub innych źródeł. Zgodnie z modelem handlowym Kafejki Bezprzewodowej, Motorola wraz z operatorem będzie uczestniczyć w sukcesie przedsięwzięcia, tym samym redukując potencjalne ryzyko finansowe operatora, co pozwoli mu skoncentrować się na działalności handlowej i jej rozszerzaniu.

Motorola dostarczy, zainstaluje i zapewni wsparcie dla technologii pozwalającej na działanie portalu operatora. Kafejka Bezprzewodowa będzie dostępna w pakiecie z zestawem usług, również profesjonalnych, jakie operatorzy mogą wykorzystać w celu zindywidualizowania, zainstalowania i utrzymania wybranego przez nich zestawu rozwiązań.

Poszczególne produkty w ofercie Kafejki Bezprzewodowej obejmują rozwiązania związane z przesyłaniem wiadomości tekstowych, serwisem informacyjnym i rozrywkowym, działalnością przedsiębiorstw, i handlem bezprzewodowym. Usługi Kafejki Bezprzewodowej obejmują serwer oferujący aplikacje J2ME, usługi personalizacji, platformy gier dla jednego i wielu użytkowników, kalendarz, tablicę ogłoszeń, serwer synchronizacji, chat, przesyłanie zdjęć, dostęp do bazy danych firmy i wiele innych. Dzięki pełnemu zestawowi usług, operatorzy sieci będą w stanie stworzyć atrakcyjną i użyteczną ofertę dla różnych segmentów rynku telefonii komórkowej, poczynając od młodzieży, poprzez biznesmenów aż po kręgi przyjaciół, rodziny i indywidualnych użytkowników. Ponadto, szeroki wachlarz usług udostępniania zasobów i innych profesjonalnych funkcji pozwala Motoroli i jej klientom dostosować rozwiązania do potrzeb rynku.

Pierwszym europejskim operatorem sieci, który już przeprowadza testy Kafejki Bezprzewodowej Motoroli jest brytyjski mmO2.

(mobile.net.pl)

Dowiedz się więcej na temat: operatorzy

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje