Bezpieczny telefon w sieci Era

Sieć Era wprowadza usługę, rozszerzającą gwarancję telefonu, który uległ zniszczeniu, nie może zostać naprawiony lub został skradziony. Dzięki temu rozwiązaniu klient będzie mógł wymienić aparat nieprzydatny do użycia z powodu nieprzewidzianych zdarzeń.

Usługa Bezpieczny telefon gwarantuje klientom natychmiastową pomoc w przypadku:

- zniszczenia aparatu niemożliwego do naprawienia (klient może otrzymać nowy aparat w cenie specjalnej od 1 zł)

- uszkodzenia mechanicznego karty SIM (natychmiastowa wymiana karty SIM za 1 zł)

- naprawy telefonu z uszkodzonym oprogramowaniem oraz uszkodzeniami mechanicznymi, nieobjętymi gwarancją producenta lub po wygaśnięciu gwarancji (klient zapłaci jedynie 10 proc. wartości kosztów naprawy - minimum 35 zł),

- zgłoszonej na policji kradzieży telefonu wraz z kartą SIM (klient może kupić nowy telefon od 1 zł oraz otrzyma nową kartę SIM za 1 zł)

Reklama

- nieuprawnionego użycia (w przypadku kradzieży aparatu zwrot kosztów nieuprawnionego użycia na terenie kraju)

Usługa Bezpieczny telefon została przygotowana z myślą o klientach prywatnych, którzy będą podpisywać umowę z siecią Era lub aneks do trwającej już umowy z taryfą Nowa Era, Nowa Jedyna i Era Relaks. W ramach usługi abonenci mają prawo do skorzystania z oferty rozszerzonej gwarancji po 4 miesiącach od aktywacji usługi. Miesięczny koszt usługi wynosi od 5 złotych do 15 złotych, w zależności od wybranej taryfy:

Nowa Era 20 - 5 zł brutto

Nowa Era 40, Nowa Era 60, Nowa Era 80, Nowa Jedyna - 10 zł brutto

Nowa Era 100, Nowa Era 120, Nowa Era 200, Era Relaks - 15 zł brutto.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: niebezpieczeństwo | telefon | T-Mobile
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy