Anglicy nie gęsi i swój język mają

Większość osób obsługujących centrale telefoniczne brytyjskich firm mówi tylko po angielsku, mimo że powinny znać dodatkowo przynajmniej jeden język obcy - alarmują autorzy raportu przygotowanego na zlecenie firmy Cincom. Brytyjskie przedsiębiorstwa tracą przez to wiele milionów funtów.

Świat biznesu ulega coraz głębszemu rozproszeniu, strategicznym partnerem brytyjskiej firmy może zatem być np. przedsiębiorstwo z Boliwii. Jeżeli telefonujący nie potrafi porozumieć się po angielsku, sekretarka powinna błyskawicznie zaproponować rozmowę w innym języku. Tymczasem - jak dowodzą autorzy raportu - większość brytyjskich telefonistek odkłada w tej sytuacji słuchawkę. Jeżeli sytuacja ta nie ulegnie zmianie, brytyjski świat biznesu może stracić naprawdę duże pieniądze.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | świat | język obcy | anglicy | gęsi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy