Anglicy chcą ubezpieczać komórki

Co trzeci dorosły Brytyjczyk chętnie zapłaciłby za telefon komórkowy więcej jeśli oznaczałoby to zmniejszenie ryzyka kradzieży aparatu. Według badań przeprowadzonych przez CMG, 30% respondentów stwierdziło, że chętnie zapłaci za dodatkowe zabezpieczenia, które sprawiają, że skradziony aparat staje się absolutnie bezużyteczny dla złodzieja. Opłata powinna być jednorazowa i - według większości - wynosić nie więcej niż 31 dolarów. 3% osób zgodziłoby się nawet na sumę 155 dolarów.

Co trzeci dorosły Brytyjczyk chętnie zapłaciłby za telefon komórkowy więcej jeśli oznaczałoby to zmniejszenie ryzyka kradzieży aparatu. Według badań przeprowadzonych przez CMG, 30% respondentów stwierdziło, że chętnie zapłaci za dodatkowe zabezpieczenia, które sprawiają, że skradziony aparat staje się absolutnie bezużyteczny dla złodzieja. Opłata powinna być jednorazowa i - według większości - wynosić nie więcej niż 31 dolarów. 3% osób zgodziłoby się nawet na sumę 155 dolarów.

Jak się jednak okazuje Brytyjczycy robią niewiele, żeby zabezpieczyć swoje telefony. Prawie połowa nie robi zupełnie nic żeby utrudnić życie złodziejom. 69% pytanych stwierdziło, że zarejestrowanie numeru seryjnego aparatu powinno należeć do operatorów, a nie do właścicieli. Jednocześnie 82% respondentów uważa, że aby zmniejszyć plagę kradzieży, należy działać wspólnie - oznacza to, że siły powinni połączyć operatorzy, producenci, sprzedawcy, policja i rząd.

"67 procent mieszkańców Wielkiej Brytanii ma co najmniej jeden telefon komórkowy" - powiedział Peter Maathuis z CMG. - "Ale o ile o kradzieżach mówi się sporo, o tyle niewiele wiadomo o sposobach walki z nimi. A tych sposobów jest kilka i są one dostępne dla wszystkich. Teraz trzeba uświadomić to klientom."

Reklama

To samo badanie wykazało, że w obawie przed kradzieżą 45% Brytyjczyków rezygnuje z korzystania z telefonów w miejscach publicznych.

(mobile.net.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: telefon | komórkowy | telefon komórkowy | anglicy | komórki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy