Abonenci UPC bez internetu i telefonu

W sobotę (9 maja 2009 roku) przez kilka godzin abonenci UPC Polska, największego operatora telewizji kablowej w Polsce, byli pozbawieni dostępu do Internetu. Milczały także telefony.

Abonenci UPC Polska od wczesnych godzin popołudniowych (około 12) nie mogli korzystać z dostępu do internetu oraz usług telefonicznych. Około godziny 17 sygnał internetowy i telefoniczny stopniowo jest przywracany. W tym czasie bez przeszkód działały usługi telewizyjne UPC.

Z naszych informacji wynika, że awaria miała charakter ogólnopolski. Podczas awarii pojawiały się także problemy z uzyskaniem połączenia z biurem obsług klienta UPC. Osoby, którym udało się nawiązać połączenie z BOK, także mogły usłyszeć komunikat o awarii internetu i telefonu.

Reklama

Obecnie wszystko powinno wracać do normy. Na razie nie wiadomo co było przyczyną awarii. Miejscami mogą jeszcze wystąpić problemy z logowaniem modemów, w celu poprawnego zalogowania zalecany jest ponowny reset modemu.

UPC Polska, oferująca obecnie najszybszy internet w Polsce (do 30 Mb/s), na koniec pierwszego kwartału 2009 roku posiadała 410,5 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu oraz 155,6 tys. klientów usługi telefonicznej.

Media2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy