10 milionów Polaków z komórką

Jak informuje "Prawo i Gospodarka" operatorzy sieci komórkowych w Polsce szacują, że w 2001 roku przybyło ponad 3,2 mln abonentów komórek. Na początku listopada Era, Idea i Plus miały łącznie 9,27 mln abonentów. Jeśli ten trend zostanie utrzymany to już w lutym 10 milionów Polaków będzie miało komórki.

Jak informuje "Prawo i Gospodarka" operatorzy sieci komórkowych w Polsce szacują, że w 2001 roku przybyło ponad 3,2 mln abonentów komórek. Na początku listopada Era, Idea i Plus miały łącznie 9,27 mln abonentów. Jeśli ten trend zostanie utrzymany to już w lutym 10 milionów Polaków będzie miało komórki.

Ostatnio największym powodzeniem cieszą się aparaty w ofercie "pre-paid" (prawie 60 proc. abonentów pozyskanych w listopadzie i grudniu 2001 wybierało taka ofertę). Operatorzy zauważają jednak, ze coraz wyższe są koszty pozyskania nowego abonenta. Przy nasyceniu rynku trzeba bowiem prowadzić agresywną kampanię reklamową. Średni koszt pozyskania użytkownika "pre paid" to ok. 200 zł, a klienta z "normalnym abonamentem" - ok. 1000 zł. Inwestycja taka zwraca się dopiero po ok. pół roku

Prawo i Gospodarka
Dowiedz się więcej na temat: operatorzy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy